Najtaniej jest obecnie reklamować się w internecie, np. poprzez pozycjonowanie, marketing szeptany, czy kampanię AdWords. Mając większy budżet można dodatkowo spróbować reklamy w telewizji - aby jednak koszty się zwróciły, to trzeba stworzyć kreatywną i oryginalną reklamę.
Pomyśl o kampanii adwords i pozycjonowaniu. Pomóc może ci specjalista adwords . Możesz też spróbować promować się na własną rękę chociaż moim zdaniem nie jest to najlepszy pomysł jeśli nie masz żadnego doświadczenia.
W internecie można się reklamować na wiele sposobów, poczynając od pozycjonowania i marketingu szeptanego, po płatne reklamy w social media i w AdWords, a kończąc na darmowych lub płatnych ogłoszeniach na dziesiątkach stron z ogłoszeniami i forach tematycznych.
Najlepiej zlecić to osobie, firmie, która ma jakiekolwiek pojęcie w temacie i działa w tej branży jak np agencja reklamowa z Tychów mooka.pl, czasem warto zainwestować i otrzymać dużo więcej zysku w postaci klientów, niż próbować samemu i stracić
Moim zdaniem warto zacząć od stworzenia kompleksowego wizerunku firmy i zbudowaniu wśród potencjalnych klientów świadomości marki (brandingu) - przez wiele firm jest to pomijane, pomimo, iż taka forma promocji może przynieść spore rezultaty. Tutaj http://370studio.com w Warszawie zajmują się takimi działaniami.
Jeśli chodzi o tradycyjne formy reklamy, to warto postawić na banery reklamowe, billboardy, czy gadżety promocyjne. Natomiast jeśli chodzi o reklamę w internecie, to podstawą jest własna strona internetowa, pozycjonowanie i marketing szeptany, oraz reklama w social media.
Nie dziwi mnie że wiele osób na start ma problemy z reklamą i ogólnie szeroko pojętym marketingiem. Jest to bardzo trudna dziedzina której trzeba poświęcić sporą ilość czasu. Ale przecież powstały takie firmy jak http://www.kreatormarki.pl/ które są agencją reklamową zajmującą się marketingiem w naszej firmie. Dlatego jeśli zależy nam na dobrej reklamie warto bliżej przyjrzeć się ich ofercie