porządkowanie dokumentów

Biznesmamy rozmawiają o biznesie.
mamami
Posty: 249
Rejestracja: 15 lis 2016 17:16

porządkowanie dokumentów

Post autor: mamami » 17 lip 2018 23:16

Cześć! Proszę poleccie mi jakąś firme ktora oferuje porządkowanie dokumentów, plisss! Pilna sprawa!!!

roputek
Posty: 186
Rejestracja: 17 lip 2018 19:59

Re: porządkowanie dokumentów

Post autor: roputek » 18 lip 2018 23:03

Porządkowaniem dokumentów zajmuje się profesjonalnie archiwum dokumentów. Zajmują się oni skanowaniem dokumentów i archiwizacją dokumentów, więc możesz śmiało im zlecić stworzenie archiwum :) Dodatkowo mają duże moce przerobowe, więc poradzą sobie nawet z najbardziej wymagającymi zleceniami.

monikabert90
Posty: 202
Rejestracja: 20 paź 2016 10:22

Re: porządkowanie dokumentów

Post autor: monikabert90 » 30 sie 2018 10:07

Żeby zachować porządek w dokumentach firmowych, najlepiej zdecydować się na zarządzanie nimi w formie elektronicznej. Coś takiego umożliwi Wam na przykład oferowany przez firmę Primesoft system Workflow DMS. Polecam rozważyć wdrożenie takiego rozwiązania w Waszych przedsiębiorstwach :)

Awatar użytkownika
majesty24
Posty: 421
Rejestracja: 09 sty 2014 23:09

Re: porządkowanie dokumentów

Post autor: majesty24 » 31 sie 2018 22:36

To raczej trzeba umieć zrobić samemu, a nawet lepiej, bo potem wiadomo, co, i gdzie jest.

kewlar
Posty: 159
Rejestracja: 19 paź 2016 20:11

Re: porządkowanie dokumentów

Post autor: kewlar » 04 wrz 2018 21:05

Wystarczy poświecić trochę czasu by uporządkować dokumenty, odpowiednio je zszyć czy zbindowac by wyglądały estetycznie no i trwale były powiązane. Sama byłam w szoku bo znam tylko jeden rodzaj :) Warto zaglądać na takie strony/blogi i wykorzystywać podpowiedzi w firmie czy nawet w domu. To nic trudnego jak się chce.

luppy
Posty: 46
Rejestracja: 01 sie 2017 12:35

Re: porządkowanie dokumentów

Post autor: luppy » 13 wrz 2018 13:22

Ja nawet z domowymi rachunkami mam problem. Segregatory przestały dawać radę :(

olina788
Posty: 286
Rejestracja: 29 sie 2018 15:06
Kontakt:

Re: porządkowanie dokumentów

Post autor: olina788 » 24 wrz 2018 23:39

A wiecie w jaki sposób odbywa się porządkowanie dokumentów w firmie? Jest to dość trudna kwestia, czy raczej nie? Przede wszystkim zastanawia mnie też przechowywanie dokumentacji pracowniczej. Czy są na to jakieś specjalnie wydzielone miejsca, czy można takie dokumenty trzymać w swoim gabinecie?

arlett
Posty: 387
Rejestracja: 29 lip 2014 23:00

Re: porządkowanie dokumentów

Post autor: arlett » 23 paź 2018 22:12

Myślę, że w każdej firmie powinny być dostępne bindownice. Dzieki nim porządkowanie dokumentów jest o wiele prostsze i szybsze. Nie znoszę mieć bałaganu w dokumentach i staram się wszystko systematycznie ogarniać. Dzięki odpowiednim przyborom takim jak bindownica nie jest to takie straszne

bolo166
Posty: 226
Rejestracja: 25 paź 2016 20:55

Re: porządkowanie dokumentów

Post autor: bolo166 » 16 lis 2018 00:03

Najlepsze do przechowywania takich rzeczy sa pudła archiwizacyjne. Opisujesz wszystko i z łatwością potem odnajdziesz to, co jest ci potrzebne. Dokumenty się nie niszczą a same pudła są bardzo wytrzymałe, także spokojnie możesz postawić nawet jeden na drugim. Pamiętaj, że większość dokumentów trzeba przechowywać dość długo więc ich odpowiednia archiwizacja jest bardzo ważna.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólne rozmowy”