sukces - dzięki czemu?
sukces - dzięki czemu?
Dziewczyny bardzo Wam gratuluję wszelkich sukcesów jakie odnosicie w życiu. I tych zawodowych i tych domowych (które czasami okazują się trudniejsze).
Jednak mam pytanie - skoro odniosłyście sukces, pochwalcie się na jakiej płaszczyźnie działacie. Nie chodzi mi o zdradzanie całego know how, ale chociaż jaki rodzaj biznesu prowadzicie.
Podpowiedzcie innym mamom w jakiej branży można zarobić.
Jednak mam pytanie - skoro odniosłyście sukces, pochwalcie się na jakiej płaszczyźnie działacie. Nie chodzi mi o zdradzanie całego know how, ale chociaż jaki rodzaj biznesu prowadzicie.
Re: sukces - dzięki czemu?
Witam serdecznie,
W chwili obecnej jestem studentką ostatniego roku studiów.
Poszukuję do badań bardzo bardzo określonej grupy badawczej, do której należą KOBIETY z wyższym wykształceniem po 35 roku życia.
Ankieta dotyczy KARIERY ZAWODOWEJ KOBIET.
Bardzo proszę o pomoc.
https://docs.google.com/spreadsheet/vie ... SGFJSlE6MQ
W chwili obecnej jestem studentką ostatniego roku studiów.
Poszukuję do badań bardzo bardzo określonej grupy badawczej, do której należą KOBIETY z wyższym wykształceniem po 35 roku życia.
Ankieta dotyczy KARIERY ZAWODOWEJ KOBIET.
Bardzo proszę o pomoc.
https://docs.google.com/spreadsheet/vie ... SGFJSlE6MQ
W większości przypadków pod każdym naszym wpisem jest link/linki do naszego biznesu.agrawa pisze:Dziewczyny bardzo Wam gratuluję wszelkich sukcesów jakie odnosicie w życiu. I tych zawodowych i tych domowych (które czasami okazują się trudniejsze).
Wystarczy wybrać dowolne posty i pootwierać sobie nasze strony.