Działając w content marketingu można polepszyć efekty kampanii. Pozwala on na optymalizację treści, zarządzanie tworzeniem i dystrybucją treści itd. Wydaje mi się, ze ten program może ułatwić życie wielu agencjom interaktywnym. Czy ktoś z was z tego korzysta?
Na olx jest bardzo dużo wejść, dobre są też jakieś ulotki w zaprzyjaźnionych sklepach np spożywczych. Dobra jest też reklama na facebooku ale tam się dużo płaci.
Tylko na olx dobrze mieć profil firmowy, bo jak prywatny, to administracja potrafi blokować. Co do metod promocji, dobre efekty daje SEO, szczególnie jak firma działa głównie w sieci, ale i firma działająca stacjonarnie powinna mieć www.
Działania internetowe to przede wszystkim ale warto też pomyśleć o tradycyjnej reklamie zwłaszcza jesli ktoś prowadzi jakiś lokalny biznes. Ja mam sklep odzieżowy i myślałam o tablicy LED. Co sądzicie o takiej formie reklamy? Wydaje mi się, że można dotrzeć dzieki niej do wielu osób. Na internet też chcę postawić ale najpierw chcę przekonać do siebie ludzi z mojej okolicy.
Możliwość reklamy jest bardzo dużo. Jednak trzeba w pierwszej kolejność wyznaczyć budżet na reklamę. Bo niestety wszędzie trzeba za reklamę zapłacić. Nawet jeśli będą to ulotki, to trzeba je wydrukować, więc to też są jakieś koszty. Każda firma jednak w tych czasach powinna posiadać stronę internetową, nawet jeśli była by to strona - wizytówka. Badania pokazują, że 90 % osób szukających w internecie przegląda tylko pierwsza stronę wyników wyszukiwania, zatem pozycjonowanie stron jest tu podstawą. I to chyba najlepsza forma reklamy bez względu czy działamy z biznesem tylko regionalnie czy na cały kraj.
Reklama w TV, radiu, internecie plus ewentualnie jakieś banery na stadionach sportowych i miejscach gdzie jest dużo ludzi. Ostatnio bardzo dobrą reklamą są telebimy.
Korzystną opcję - zwłaszcza dla firmy lokalnej jest reklamowanie się, przeczytałam o tym tutaj http://www.konsumentwpolsce.pl/czym-kom ... eklamowych - studio reklamy na początek naszej działalności na lokalnym rynku to dobry pomysł