Macierzyństwo a nasz rozwój osobisty!

Rozwijajmy się.
DSkarolina

Macierzyństwo a nasz rozwój osobisty!

Post autor: DSkarolina » 11 paź 2011 13:18

Urlop macierzyński to przede wszystkim czas dla dziecka, ale nie możemy też zapominać o sobie! Jeśli planujemy szybki powrót do pracy, warto zainwestować w szkolenie, dzięki któremu będziemy na bieżąco z nowinkami z branży. Konkrety? W świecie biznesu dobry marketing to podstawa, a rozwój technologii zmusza nas do poznania marketingu internetowego. Innowacyjne reklamy, marketing wirusowy, e-commers. Najnowsze trendy są na wyciągniecie ręki! Dlatego wszystkie aktywne mamy zapraszamy na szkolenie z zakresu e-marketingu (http://www.domszkolen.com/kkb/program-k ... rskie.html), dzięki któremu wrócicie do pracy pełne nowych pomysłów!

zwala

Re: Macierzyństwo a nasz rozwój osobisty!

Post autor: zwala » 12 paź 2011 19:49

Witam serdecznie,

W chwili obecnej jestem studentką ostatniego roku studiów.
Poszukuję do badań bardzo bardzo określonej grupy badawczej, do której należą KOBIETY z wyższym wykształceniem po 35 roku życia.

Ankieta dotyczy KARIERY ZAWODOWEJ KOBIET.

Bardzo proszę o pomoc.

Ineida

Post autor: Ineida » 21 wrz 2012 13:58

Zastanawiasz się, jak pokazać dziecku radość z nauki, jak zachęcić dziecko do odkrywania nowych zainteresowań i rozwoju jego talentów? Chcesz, aby zajęcia edukacyjne były inspirujące dla dzieci? Dbasz o swój rozwój i dążysz do budowy relacji opartych na wzajemnym zrozumieniu, empatii i szacunku? Wspólnie z aktorką Joanną Jabłczyńską zapraszamy na warsztaty dla rodziców, nauczycieli i dzieci w ramach projektu „E² - Empatia w Edukacji”, realizowanego przez Stowarzyszenie na rzecz Innowacyjnej Edukacji INEIDA.