Organizacja konferencji

Wiesz o czymś, daj nam znać!
Chylon
Posty: 532
Rejestracja: 24 lut 2018 11:21

Re: Organizacja konferencji

Post autor: Chylon » 25 mar 2019 21:03

Warszawski oddział BSC AV umożliwił nam zorganizowanie oryginalnej konferencji. Stało się to możliwe za sprawą systemów nagłośnieniowych i oświetleniowych z ich oferty. Nasi goście byli zachwyceni, ja również. Gdyby wszystkie konferencje prezentowały się w taki sposób...

Chylon
Posty: 532
Rejestracja: 24 lut 2018 11:21

Re: Organizacja konferencji

Post autor: Chylon » 27 mar 2019 17:38

Do zorganizowania konferencji wykorzystaliśmy salę w Hotelu Vulcan. Była to o tyle dobra decyzja, że mogliśmy liczyć na doskonałe wyposażoną salę, będąca w stanie pomieścić 90 osób! Dla nas było to w sam raz.

Franciszka0
Posty: 1
Rejestracja: 28 mar 2019 13:41
Lokalizacja: Poznań

Re: Organizacja konferencji

Post autor: Franciszka0 » 28 mar 2019 13:44

Nie tak dawno musiałam wyjechać na parę dni na konferencję do hotelu w Poznaniu. Cała impreza wyszła świetnie, hotel był bardzo komfortowy, pokoje wygodne, basen, pyszne jedzenie, czego chcieć więcej :roll:

ida.marcowa
Posty: 47
Rejestracja: 19 mar 2019 12:16

Re: Organizacja konferencji

Post autor: ida.marcowa » 31 mar 2019 16:55

Jeśli chodzi o sprzęt na konferencje, to ja polecam serdecznie firmę 3tech.pl Zawsze korzystamy z ich usług i jesteśmy bardzo zadowoleni z tej współpracy :)

cholak008
Posty: 273
Rejestracja: 16 sty 2019 19:58

Re: Organizacja konferencji

Post autor: cholak008 » 10 kwie 2019 10:56

Przy organizacji konferencji trzeba przede wszystkim znaleźć salę i hotel, który w pełni spełnia wymogi a co najważniejsze jest dobrze wyposażony. Dlatego nasz wybór padł na Hotel Carlton w Zakopanem, wybrany z polecenia znajomej. Tamtejsza sala konferencyjna ma pod dostatkiem wyposażenia takiego jak ekran przenośny, oświetlenie, internet i wiele innych. Event okazał się bardzo udany.

lana52
Posty: 736
Rejestracja: 14 gru 2017 00:52

Re: Organizacja konferencji

Post autor: lana52 » 11 kwie 2019 15:57

Na organizację konferencji warto jest wybrać hotel który będzie profesjonalnie podchodził do sprawy. Ja mam dobre doświadczenia z tym hotel lord. Organizowałam tam firmową konferencję i bardzo dobrze nam się współpracowało. Mają dobre jedzenie, pokoje są schludne, sam hotel ma wysoki standard.

narcyzja
Posty: 324
Rejestracja: 01 cze 2018 17:55

Re: Organizacja konferencji

Post autor: narcyzja » 28 kwie 2019 23:33

Polecam CI również zakup urządzeń audio, dzięki którym każda osoba z osobna która weźmie udział w twojej konferencji dobrze i wyraźnie usłyszy każde twoje słowo. Na pewno warto będzie się nad tym zastanowić jak najszybciej. Jest to świetne rozwiazanie dla każdego kto chce prowadzić dobre konferencje.

yokoyoko
Posty: 564
Rejestracja: 24 lis 2017 11:46

Re: Organizacja konferencji

Post autor: yokoyoko » 13 maja 2019 22:11

Nalezy zacząć od znalezienia odpowiedniego miejsca na konferencję. A reszta z górki! Najważniejsze, aby było to miejsce, które przypasuje uczestnikom. Kolejna sprawa, sala powinna być wyposażona jak najlepiej w materiały multimedialne. Co tu dużo mówić, w naszym przypadku Borowy Dwór spisał się znakomicie!

bigota32
Posty: 66
Rejestracja: 21 cze 2019 22:07

Re: Organizacja konferencji

Post autor: bigota32 » 22 cze 2019 17:03

Sprzęt na konferencje najlepiej chyba wypożyczyć? Po co kupować, jeśli się nie jest agencją eventową? Zazwyczaj są to drogie systemy, a dodatkowo używa się ich okazjonalnie. My wypożyczamy sprzęt wraz z obsługą i sprawdza się to super :)

AbiUbu
Posty: 66
Rejestracja: 21 mar 2019 11:52

Re: Organizacja konferencji

Post autor: AbiUbu » 26 lip 2019 12:42

Nie ma obecnie konferencji, na której obyłoby się bez prezentacji multimedialnych. A skoro tak, to warto mieć na czym taką imprezkę wyświetlić.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Targi, kiermasze, sympozja i inne zloty i zaloty”