Znaleziono 60 wyników

autor: Vybitna
28 wrz 2019 18:22
Forum: W kwestii sugestii
Temat: ciekawa bielizna na upojną noc
Odpowiedzi: 94
Odsłony: 28099

Re: ciekawa bielizna na upojną noc

Bielizna na upojna noc? No to nasuwaja mi sie na mysl po prostu stringi. Nie lubie zbytnio kombinowac i jakies takie kostiumy czy bodystocking - to jednak nie dla mnie. Ale dobrze dobrane i dobrze wykonane stringi - to juz co innego.
autor: Vybitna
20 lip 2019 18:24
Forum: Ogólne rozmowy
Temat: Skoro kochasz wszystkie zwierzęta, czy owady też?
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 1058

Re: Skoro kochasz wszystkie zwierzęta, czy owady też?

Nie no, bez przesady! Chociaz zalezy jakie owady - jezeli jakies pszczolki - to spoko, da sie je lubic bo sa pozyteczne. Ale np komary - co nam daja oprocz ukaszen?? A jak sobie radzic np z komarami? Co sadzicie o takim czyms jak lampy na owady? Ponoc to naprawde dobry, skuteczny i w sumie stosunkow...
autor: Vybitna
27 cze 2019 21:31
Forum: Ogólne rozmowy
Temat: Kiedy fotowoltaika jest opłacalna?
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 284

Re: Kiedy fotowoltaika jest opłacalna?

Nie no, z tymi 5 latami zwrotu to troche przesadzilas, chyba, ze to bedzie jakas mniejsza instalacja. Tak srednio to zwrot wychodzi po okolo 8 latach, ale i tak jest to bardzo dobry wynik. Stopa zwrotu to okolo 12% na rok - nie ma sie nigdzie takiej lokaty czy oblilgacji, prawda?
autor: Vybitna
26 kwie 2019 18:45
Forum: Ogólne rozmowy
Temat: Własna restauracja
Odpowiedzi: 58
Odsłony: 3148

Re: Własna restauracja

Oj, w restauracji na pewno beda potrzebne dobre jakosciowo i wytrzymale stoly i krzesla. Moze spojrzcie na oferte polskiej firmy Delta, ktora od prawie 30 lat w tym sie specjalizuje? Przy zamowieniu powyzej 2k - dostawa gratis, wiec na jej koszty nie trzeba nawet patrzec, w przypadku urzadzania wlas...
autor: Vybitna
26 kwie 2019 18:04
Forum: Aktualne sprawy
Temat: Po co wyjeżdżać nad morze?
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 4233

Re: Po co wyjeżdżać nad morze?

Ale jesli chodzi o jod nad polskim morzem- to glownie jest on jesienia, kiedy sa burze i sztormy. A wtedy sie nie poopalamy i nie poplywamy raczej w morzu. Dlatego na takie jesienne wypady lepiej wybrac jakies wieksze nadmorskie miasto. Moze dobra opcja bedzie Gdynia? Najlepiej w jakims miejscu, gdz...
autor: Vybitna
26 kwie 2019 18:01
Forum: Ogólne rozmowy
Temat: Zakup samochodu używanego
Odpowiedzi: 88
Odsłony: 12890

Re: Zakup samochodu używanego

Ja uwazam, ze dobre jakosciowo części zamienne samochodowe to moze byc niezla oszczednosc pieniedzy. Wole dobre jakosciowo zamienniki - ale NOWE!! niz oryginalne, ale uzywane. Czesto jest przeciez tak, ze w jednej fabryce sa produkowane zarowno czesci oryginalne, jak i zamienniki - roznia sie tylko ...
autor: Vybitna
11 kwie 2019 19:29
Forum: W kwestii sugestii
Temat: Jaki smartfon?
Odpowiedzi: 58
Odsłony: 9268

Re: Jaki smartfon?

Telefonow na rynku jest teraz multum - jaki wybrac? To pytanie zadaje sobie tysiace uzytkownikow dziennie.
autor: Vybitna
11 kwie 2019 18:50
Forum: Raczkujące
Temat: Tani abonament komórkowy dla firm
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 1609

Re: Tani abonament komórkowy dla firm

Nie no, serio zamierzalas dzwonic po operatorach?? Po co?! Skoro jak piszesz - sama juz wiesz co beda mowic:) Nie lepiej zalatwic to w domu - poprzez internet?? Komorkomat.pl - wejdz sobie i zobacz - mozna tam (oprocz porownania telefonow komorkowych) porownac rowniez oferty dostawcow uslug komorkow...
autor: Vybitna
26 mar 2019 13:30
Forum: W kwestii sugestii
Temat: Sprawdzona kancelaria adwokacka w Krakowie?
Odpowiedzi: 0
Odsłony: 1267

Sprawdzona kancelaria adwokacka w Krakowie?

Poszukuje namiary na sprawdzona kancelarie adwokacka w Krakowie - sprawa dosc delikatna, a mianowicie podzial majatku. Bylam juz u 2 roznych, ale nie zrobili na mnie dobrego wrazenia - moze ktos kogos poleci?
autor: Vybitna
24 mar 2019 20:55
Forum: Aktualne sprawy
Temat: Jaki warsztat wybrać ?
Odpowiedzi: 35
Odsłony: 6456

Re: Jaki warsztat wybrać ?

Samochody kilku czy kilkunastoletnie - to wiadomo - naprawiamy w 'normalnych' warsztatach, ale co zrobic, jesli mamy samochod zabytkowy? Przeciez nie pojedziemy do serwisu ASO, prawda? Sa na szczescie takze firmy, ktore rowniez zajmuja sie takimi samochodami.

Wyszukiwanie zaawansowane