Gratis dla klienta

Odpowiedz


Rozwiąż zabezpieczenie reCAPTCHA.
Emotikony
:clap: :play: :right: :think: :blink: :eeee: :hand: :pinokio: :nonono: :pray: :shhh: :whatme: :saynothing: :mouthclosed: :nope: :letmethink: :wallcrush: :fiufiufiu: :king: :ninja: :wacko: :love: :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek: :angel: :clap: :crazy: :eh: :problem: :shh: :shifty: :sick: :silent: :think: :thumbdown: :thumbup: :wave: :wtf:

BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] wyłączony
[URL] włączony
Emotikony włączone

Przegląd tematu
   

Rozwiń widok Przegląd tematu: Gratis dla klienta

Re: Gratis dla klienta

autor: gaja » 10 lut 2019 23:44

Bardzo fajnie się sprawdzają kubki reklamowe. Można na nich umieścić swoje logo, czy nazwę firmy. Jest to bardzo widoczne, więc tyle ile razy klient użyje nasz kubek, tyle razy będzie promował naszą markę. Jest do dobry sposób na promocję firmy i uszczęśliwienie klientów.

Re: Gratis dla klienta

autor: Sanczeska » 18 paź 2017 17:58

Moim zdaniem to bardzo dobry pomysł. W ten sposób mozesz bardzo fajnie zachęcić klienta do siebie i pewnie jeszcze nie raz do Ciebie wróci, bo będzie pozytywnie Cię kojarzył. Poszukaj tylko miejsca takiego i zamów kubki dla swojej firmy. Myślę , że jeżeli kilka podarujesz swoim pracownikom to też pomoże Ci to bardziej w reklamie, bo będą pozytywnie się o Tobie wypowiadać.

Re: Gratis dla klienta

autor: Roberto » 27 kwie 2017 16:20

Jak to mówią, małe ale może cieszyć.

Re: Gratis dla klienta

autor: Waleriana » 24 kwie 2017 15:09

Nie zwracam uwagę na gratisy, jak są to dobrze, jak nie też dobrze. Zwykle to są drobnostki, które niewiele są warte.

Re: Gratis dla klienta

autor: zosia » 14 wrz 2016 22:33

Z gratisów dla klientów to warto wybierać takie rzeczy, które na pewno się przydarzą np. pendrive czy kubek z logo firmy. Oczywiście trzeba traktować takie działania jako wsparcie dla strategii marketingowej. Poza tym kluczowa jest szybkość obsługi klienta oraz sprawny kontakt.

Re: Gratis dla klienta

autor: marylaa » 14 sty 2016 08:40

Może spodobałyby im się takie gadżety, tylko czy to faktycznie przynosi efekty dla firmy?

Re: Gratis dla klienta

autor: Euroszka » 05 sty 2016 09:11

Karty dobry pomysł. :) Niestety strona ktorą udostępniłeś nie działa... nie wiem czy ją przenieśli gdzieś, czy chwilowy problem?

Re: Gratis dla klienta

autor: Kryszka » 04 sty 2016 21:22

Karta to dobry pomysł, ale zazwyczaj trzeba za nia zapłacić :) Choć oczywiście można podarować klientowi w prezencie jakiś bonus na karcie. Ale to nic oryginalnego :) Jeśli szukacie prezentu który pozytywnie zaskoczy waszych partnerów biznesowych, to polecam zapoznać się z ofertą parasoli antysztormowych firmy Senz. Są absolutnie wyjątkowe ze względu na swój nietuzinkowy wygląd i kształt. Dodatkowo producent zapewnia o ich praktyczności, są zbudowane z nowoczesnych materiałów i mogą się oprzeć wichurze nawet do 100 km/h. Jeśli wasi klienci lubią takie nowości rynkowe, na pewno prezent ten zrobi na nich duże wrażenie :)

Re: Gratis dla klienta

autor: teresa88 » 30 lis 2015 10:33

A nie myśleliście o tym, żeby wprowadzić karty lojalnościowe? to chyba przyciąga klientów prawda?

Re: Gratis dla klienta

autor: hinduss44 » 19 lis 2015 14:40

Najlepszym prezentem będą koszulki, kubki albo długopisy. Myślę że z tych prezentów klienci powinni być zadowoleni, nie muszą być to wcale drogie rzeczy ani bardzo pomysłowe.

Na górę