Rodzinne wakacje

Rozwiąż zabezpieczenie reCAPTCHA.
Emotikony
:clap: :play: :right: :think: :blink: :eeee: :hand: :pinokio: :nonono: :pray: :shhh: :whatme: :saynothing: :mouthclosed: :nope: :letmethink: :wallcrush: :fiufiufiu: :king: :ninja: :wacko: :love: :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek: :angel: :clap: :crazy: :eh: :problem: :shh: :shifty: :sick: :silent: :think: :thumbdown: :thumbup: :wave: :wtf:

BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] wyłączony
[URL] włączony
Emotikony włączone

Przegląd tematu

Rozwiń widok Przegląd tematu: Rodzinne wakacje

autor: czosnekwrg » 06 gru 2019 08:57

Całą rodziną wyjechaliśmy do Gdańska! Hotel Gdańsk amber-hotel.pl/ okazał się znakomitym wyborem na nocleg. Na miejscu wypoczęliśmy za wszystkie czasy było to dokładnie to, czego było nam trzeba. Bardzo komfortowe warunki!

autor: Ania134 » 03 gru 2019 10:46

Na wakacjach przydaje się assistance w podróży. Pomaga ono w kryzysowych sytuacjach uzyskać kontakt z najbliższym lekarzem, tłumaczem lub pomocą prawną. https://cuk.pl/ubezpieczenia/turystyczn ... -w-podrozy

autor: Olala » 08 lis 2019 13:05

Rodzinne wakacje są super. My w w tym roku zdecydowaliśmy się na morski rejs po Oceanie Spokojnym - mówię wam, super sprawa. Korzystaliśmy z pomocy morskie.pl. Zorganizowali nam niesamowitą wyprawę. Pomogli dopasować ofertę tak, aby dzieci były zadowolone i się nie nudziły a przy okazji, żebyśmy my z mężem mogli też odpocząć i się zrelaksować. Widać od razu, że ludzie, którzy się nami zajęli są profesjonalistami i miłośnikami podróży morskich. Doskonale nam doradzili, wysłuchali naszych oczekiwań i stworzyli ofertę indywidualnie dobraną do naszych potrzeb. Także polecam!

autor: Mannia » 17 paź 2019 18:12

Wakacje najlepiej spędzać ze wsparciem biura podróży. My zawsze stawiamy na ofertę Sun Klub sunklub.pl/ , dzięki którym wybraliśmy masę wycieczek w przeróżne kierunki świata!

autor: domi.nika » 10 wrz 2019 14:12

Na rodzinne wakacje polecam Sardynie , jest tam pięknie i woda cieplutka.

autor: MamaAnia » 10 wrz 2019 07:19

Z Europy to bym chciała Włochy, Grecję i Francję zobaczyć (jak będą fundusze to pewnie zrealizuję)

a ze świata to jak byłam młodsza to bardzo chciałam zobaczyć Japonię (haha nawet z woź sprawdzałyśmy już ceny biletów etc :D ) no i Stany Zjednoczone, ale nie tak, żeby tam mieszkać, bo to to nie, ale żeby tak przez miesiąc tam posiedzieć i pozwiedzać najciekawsze miejsca ;p

W tym rokku byłam również w pięknym miejscu w Polsce, mianowicie w Borach Tucholskich: przystanektlen.pl/site/43/parki-i-rezerwaty-przyrody.html
Obrazek

autor: aldonisa » 05 wrz 2019 19:38

Znalazłem informacje na ten temat wiele przydatnych rzeczy!
lovefotografia.pl

autor: majjax99 » 04 wrz 2019 18:38

ja w tym roku wybrałam się na dwutygodniowe wakacje do południowych sąsiadów . Wyjechaliśmy na dwie przyczepy kempingowe, które wynajeliśmy na określony czas. Najlepsze wakacje jak do tej pory, przyczepa lepsza niż niejeden czterogwiazdkowy hotel! Polecam wszystkim taką wyprawę

autor: olai2 » 30 sie 2019 11:37

GapTravel pisze:
23 sie 2019 09:30
Najlepsze rodzinne wakacje jakie miałam były nad naszym Polskim morzem.
Też bardzo lubię jeździć nad Morze Bałtyckie. Może dlatego, że mamy małe dzieci, a podróż tam nie zajmuje nam wiele czasu i jest to spora wygoda. Zwykle szukając pensjonatu (pewnie jak każda mama) zwracam uwagę na to, aby noclegi były blisko morza. W tym roku trafiliśmy w bardzo fajne miejsce. Muszę przyznać, że oprócz lokalizacji, która była świetna to także sam pensjonat nas bardzo pozytywnie zaskoczył. Pokoje są pięknie urządzone, w hotelu jest wiele atrakcji dla dzieci, więc nawet jeśli nie ma pogody to maluchy nie będą się nudzić, a do tego jedzenie jest obłędne. Podsumowując to były super wakacje, a pensjonat w którym byliśmy jest stworzony dla rodzin z dziećmi.

autor: GapTravel » 23 sie 2019 09:30

Najlepsze rodzinne wakacje jakie miałam były nad naszym Polskim morzem.