Sejf w firmie

…przykłady ciekawych mamobiznesów z Polski z zagranicy.
mader
Posty: 168
Rejestracja: 14 lis 2011 18:06

Sejf w firmie

Post autor: mader » 04 maja 2016 09:47

Czy w swoich firmach wykorzystujecie takie rozwiązania.
Czy Waszym zdaniem są wartościowe? Tzn. czy ma to sens?

KoniecKolejki
Posty: 4
Rejestracja: 04 maja 2016 13:22

Re: Sejf w firmie

Post autor: KoniecKolejki » 04 maja 2016 13:29

Jakoś tego nie widzę ale jeśli komuś to potrzebne to czemu nie :)

WeronWeron
Posty: 6
Rejestracja: 05 maja 2016 10:34

Re: Sejf w firmie

Post autor: WeronWeron » 05 maja 2016 10:41

no to zalezy od profilu firmy. Jak ktos ma male czy nawet srednie dochody, to chyba sejf nie jest mu az tak bardzo potrzebny. Chyba, ze ma jakies tajne dokumenty itd ale generalnie takie sejfy to maja ludzie, ktorzy posiadaja bardzo duze kwoty, albo chca zabezpieczyc w pelni dokumenty

olga83
Posty: 51
Rejestracja: 23 lis 2015 12:02

Re: Sejf w firmie

Post autor: olga83 » 09 maja 2016 12:13

To zależy od firmy. Jeśli nie mamy na terenie firmy tajnych dokumentów, to wystarczą tego typu pudła archiwizacyjne i kawałek półki by je przechować. W innym wypadku warto faktycznie pochować takie rzeczy w sejfie.

Awatar użytkownika
asiak007
Posty: 31
Rejestracja: 12 sty 2015 20:17

Re: Sejf w firmie

Post autor: asiak007 » 24 maja 2016 12:53

Równie istotne co sejfy są takie szafy ognioodporne, dzięki temu w razie pożaru dokumenty przetrwają wszystko i nie będzie problemów z ich odzyskiwaniem.

Raak90
Posty: 3
Rejestracja: 27 maja 2016 11:20
Kontakt:

Re: Sejf w firmie

Post autor: Raak90 » 27 maja 2016 11:29

Ja akurat wykorzystuję inne rozwiązanie, ale sejf w firmie to czasem jedyne wyjście chociaz bardziej trzymam tam dokumenty, bo pinieniądze są poinwestowane lub w banku. :)

tazika
Posty: 10
Rejestracja: 06 cze 2016 23:00

Re: Sejf w firmie

Post autor: tazika » 06 cze 2016 23:09

Są branże, gdzie biura obowiązkowo muszą mieć sejfy, ze względu na fakt, jakimi danymi operują. Pracowałam kiedyś w pewnej firmie, gdzie każdy pracownik miał swój sejf i był z niego rozliczany dosyć często.

giziii
Posty: 4
Rejestracja: 16 cze 2016 13:07

Re: Sejf w firmie

Post autor: giziii » 19 cze 2016 20:27

Wystarczy szafka lekko pancerna :)

zuzia.gola
Posty: 629
Rejestracja: 20 mar 2014 17:53

Re: Sejf w firmie

Post autor: zuzia.gola » 20 cze 2016 10:33

olga83 pisze:To zależy od firmy. Jeśli nie mamy na terenie firmy tajnych dokumentów, to wystarczą tego typu pudła archiwizacyjne
Sejf albo w przypadku jak wyżej - zlecenie archiwizacji dokumentów zewnętrznej firmie. Myślę, że bezpiecznie przechowają wszelką dokumentację.

GraszkaBenc
Posty: 26
Rejestracja: 17 cze 2016 14:16
Kontakt:

Re: Sejf w firmie

Post autor: GraszkaBenc » 21 cze 2016 15:36

Sejf to fajna ochrona dokumentów i gotówki. Można też zabezpieczyć się montując w firmie monitoring, bo wtedy mamy możliwość obserwowania na bieżąco co się w pracy dzieje.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jak to robią inni...”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość