Humor na dzisiaj

Pośmiejmy się
krata323
Posty: 4
Rejestracja: 30 wrz 2016 14:33
Lokalizacja: Szczecin

Re: Humor na dzisiaj

Post autor: krata323 » 30 wrz 2016 14:36

- Dlaczego kobiety żyją dłużej niż faceci?
- Bóg doliczył im czas na parkowanie!

Lenek
Posty: 2
Rejestracja: 03 paź 2016 11:09

Re: Humor na dzisiaj

Post autor: Lenek » 03 paź 2016 11:19

W armii rosyjskiej postanowiono wprowadzić zmiany:
- Teraz będziecie - mówi dowódca - zmieniać codziennie koszule. Tak jak w armii amerykańskiej. Trzeba tylko jeszcze ustalić kto z kim.

Awatar użytkownika
megat
Posty: 10
Rejestracja: 16 wrz 2016 19:27

Re: Humor na dzisiaj

Post autor: megat » 06 paź 2016 11:30

Mąż nie mógł zadowolić swoją żonę w łóżku. Wybrał się do seksuologa i mówi:
- Proszę pana nie mogę zadowolić swojej żony, kiedy się kochamy to nawet nie krzyczy...
- Niech pan zadzwoni do agencji i zamówi striptizera z dużym interesem. Kiedy państwo będziecie się kochać, on w tym czasie ma tańczyć. Wtedy pańska żona powinna krzyczeć.
Koleś wyszedł z gabinetu i dzwoni do agencji. Zamówił striptizera z największym interesem i zaczął kochać się z żoną, podczas tego koleś z agencji tańczył. Niestety żona nie krzyczała. W końcu mąż mówi do striptizera:
- Wiesz, może zamieńmy się rolami...
Tak zrobili i po minucie żona zaczęła krzyczeć. Uradowany mąż mówi do kolesia z agencji:
- Widzisz, tak się kurwa tańczy...
Rób to, co kochasz. Nieważne, jak dobrze to robisz. Ważne, ile radości ci to sprawia.

jrobak
Posty: 4
Rejestracja: 06 paź 2016 14:07

Re: Humor na dzisiaj

Post autor: jrobak » 06 paź 2016 14:09

- Ile feministek potrzeba do powieszenia zasłon?
- Wystarczy jedna. Jak zacznie zasłonom opowiadać o swoim życiu, to one nie wytrzymają i same sie powieszą.

opiekunka
Posty: 718
Rejestracja: 19 sty 2014 17:40

Re: Humor na dzisiaj

Post autor: opiekunka » 06 paź 2016 22:54

Obejrzyjcie ja się trochę uśmiałam, czasami dobre kawałki można z tej strony obejrzeć.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=7JgHvFM5DFw[/youtube]

Dobre no nie, a może coś sami dodacie!

macinka
Posty: 1
Rejestracja: 14 paź 2016 22:32

Re: Humor na dzisiaj

Post autor: macinka » 14 paź 2016 22:36

Feminizm kończy się, gdy trzeba wnieść szafę na 8 piętro.

logan18
Posty: 4
Rejestracja: 21 lis 2016 10:02
Lokalizacja: Grabno

Re: Humor na dzisiaj

Post autor: logan18 » 21 lis 2016 10:07

- Dlaczego pszczoły z całej Polski poleciały do Unii Europejskiej?
- Bo poczuły lipę...

zuraw68
Posty: 2
Rejestracja: 29 lis 2016 20:50

Re: Humor na dzisiaj

Post autor: zuraw68 » 29 lis 2016 22:14

Haha :D:D:D

AnetaKa
Posty: 7
Rejestracja: 28 lis 2016 22:12
Kontakt:

Re: Humor na dzisiaj

Post autor: AnetaKa » 29 lis 2016 22:53

Wczoraj na skrzyżowaniu równorzędnym zderzyły się BMW 850 i Jeep Cherokee. Kierowcy i pasażerowie odnieśli niegroźne rany postrzałowe.

Bawi mnie to :D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Na wesoło”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość