Organizacja konferencji

Wiesz o czymś, daj nam znać!
elabarbara
Posty: 84
Rejestracja: 21 mar 2017 15:00

Re: Organizacja konferencji

Post autor: elabarbara » 19 paź 2017 13:05

Czy byliście na Europejskim Forum Gospodarczym - Łódzkie 2017? Jak wrażenia? Widzę że ktoś był na tym wydarzeniu biznesowym w Łodzi. Ja sporo się dowiedziałam o biznesie.

hannaa89
Posty: 198
Rejestracja: 07 lip 2015 13:09
Kontakt:

Re: Organizacja konferencji

Post autor: hannaa89 » 21 paź 2017 12:33

Podstawą przy organizacji konferencji jest szczegółowy plan działania. Pierwsze, co należy zrobić, to wybrać odpowiednie miejsce, może to być centrum konferencyjne albo hotel. Jeśli konferencja ma być w Warszawie lub okolicy, to dobry będzie Hotel Afrodyta, tu http://www.afrodytaspa.pl/biznes można przyjrzeć się jego salom - organizuje się tam wiele konferencji, mają więc wszystko, co niezbędne.

Kaś90
Posty: 162
Rejestracja: 08 lip 2015 12:20

Re: Organizacja konferencji

Post autor: Kaś90 » 25 paź 2017 20:40

Jeśli chodzi o chociażby sale konferencje w Poznaniu , to na pewno tych lokalizacji jest sporo, jednak ja polecam wybrać zdecydowanie coś w centrum, Poznań, to dosyć rozległe miasto, więc na pewno osoby dojeżdżające nawet z różnych części Polski szybciej trafią do centrum, gdzie wszystko jest dobrze oznakowane niż na obrzeża.

mamaja
Posty: 156
Rejestracja: 07 maja 2017 22:20

Re: Organizacja konferencji

Post autor: mamaja » 08 lis 2017 10:23

Przy organizacji takiej konferencji poza sprawdzonym miejscem warto też pomyśleć o ciekawych dodatkach eventowych, które świetnie sprawdzą się na tego typu spotkaniu. Zerknijcie sobie na ofertę firmy Inventini w tym zakresie http://inventini.com/dodatki-eventowe/. Są otwarci na realizację indywidualnych projektów klientów a ich oferta jest bardzo rozbudowana no i korzystna cenowo :)

kubiaczka
Posty: 327
Rejestracja: 23 gru 2014 10:07

Re: Organizacja konferencji

Post autor: kubiaczka » 13 lis 2017 20:12

Jeśli chodzi o takie wydarzenia w Krakowie,to bardzo fajna jest Stara Zajezdnia. My zawsze organizujemy tam swoje eventy. Jest przede wszystkim spora przestrzeń, też bardzo fajne wsparcie ze strony lokalu :)

Dżej89
Posty: 98
Rejestracja: 22 sie 2017 08:39

Re: Organizacja konferencji

Post autor: Dżej89 » 21 lis 2017 10:31

Równie ważnym aspektem jest odpowiednie nagłośnienie i inne systemy multimedialne. Ja mam właśnie ładną i dużą salą konferencyjną, planuję wzbogacić ją teraz wszelkie takie systemy i nawet znalazłam już ciekawe propozycje na http://hdsystem.pl . Co myślicie o tej firmie? Mam wrażenie, że jest naprawdę profesjonalna i zna się na rzeczy. Może ktoś z Was już korzystał :P

karolinka
Posty: 277
Rejestracja: 21 cze 2015 13:49
Kontakt:

Re: Organizacja konferencji

Post autor: karolinka » 24 lis 2017 12:43

Na jakiej podstawie oceniane są w waszych firmach obiekty konferencyjne przed ich wyborem? Dajmy na to oferta typu http://www.folwarkstarawiniarnia.pl/. Na co zwracacie najczęściej uwagę przy jej rozpatrywaniu?

mamaja
Posty: 156
Rejestracja: 07 maja 2017 22:20

Re: Organizacja konferencji

Post autor: mamaja » 28 lis 2017 10:23

Teraz z reguły w każdej firmie jest osoba, która zajmuje się właśnie organizowaniem tego typu wydarzeń. Ja sama jestem po szkoleniu w firmie EMTG ( Event Manager Training Group ) i mogę już powiedzieć, że jestem wykwalifikowanym event managerem. Jeśli interesujecie się tego typu szkoleniami to polecam to miejsce - mają spore doświadczenie a szkolenia są niezwykle ciekawe i skuteczne. Zawsze miałam problem z pozyskiwaniem sponsorów, teraz znam już kilka sprawdzonych technik i tricków, które znacznie mi to ułatwiają :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Targi, kiermasze, sympozja i inne zloty i zaloty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości