Zdrowie dziecka

Wszystko o byciu mamą
arlett
Posty: 313
Rejestracja: 29 lip 2014 23:00

Re: Zdrowie dziecka

Post autor: arlett » 15 maja 2016 20:39

Moje dziewczyny rzadko chorują ale za to mają nietolerancję pokarmową od urodzenia.
Chyba zapiszę je na te badania żeby określić nietolerancję pokarmową. Trochę mnie to martwi bo nikt w rodzinie nie jest alergikiem i na początku było mi ciężko pogodzić się z faktem, że nie mogą jeść wszystkiego. Teraz jakoś sobie radzimy, wiem jakie zamienniki stosować itd.

Awatar użytkownika
zorbi
Posty: 15
Rejestracja: 14 cze 2016 14:37

Re: Zdrowie dziecka

Post autor: zorbi » 14 cze 2016 15:17

Te alergie pokarmowe sa coraz bardziej popularne. Z czego to wynika? Czasy sie zmieniły?

ela677
Posty: 56
Rejestracja: 20 sie 2017 20:02

Re: Zdrowie dziecka

Post autor: ela677 » 28 paź 2017 19:48

Moje dzieci zazwyczaj przynoszą z przedszkola przeziębienie. Zaczyna się suchym kaszlem. Już wiem, że muszę je wtedy potrzymac kilka dni w domu i podawać od razu syrop, bo inaczej infekcja rozwija się piorunem. Dlatego podaję im http://levopront.pl/ na suchy kaszel. Jest bezpieczny i szybko działa.

Kaś90
Posty: 174
Rejestracja: 08 lip 2015 12:20

Re: Zdrowie dziecka

Post autor: Kaś90 » 21 lis 2017 22:56

Ja tak się właśnie zastanawiam czy nawilżacz powietrza będzie odpowiedni dla dziecka, które ma astmę, wiecie coś może na ten temat? Na jednej ze stron internetowych, dokładnie tej http://www.eldom.eu/sklep/ zauważyłam, że technologia poszła do tego stopnia do przodu i są już nawilżacze, w których można regulować wilgotność powietrza oraz ustawić start na godzinę, na którą wybierzemy, czyli na przykład po w połowie nocy. Może któraś z Was ma już taki sprzęt u siebie i mogłaby się podzielić swoimi opiniami odnośnie jego użytkowania?

Tymoteusz1
Posty: 375
Rejestracja: 26 sie 2016 23:07

Re: Zdrowie dziecka

Post autor: Tymoteusz1 » 21 gru 2017 11:40

Faktem jest, że dzięki rozwojowi różnych technologii, korzystamy na tym my i nasze zdrowie. Dobrym przykładem są firmy takie jak M2M Team, które łączą w sobie robotykę i medycynę. Patrząc na ich projekty z http://m2mteam.pl/branza-medyczna/ jestem bardzo dobrej myśli jeśli chodzi o przyszłość leczenia.

applepie
Posty: 4
Rejestracja: 22 sty 2018 15:06

Re: Zdrowie dziecka

Post autor: applepie » 22 sty 2018 15:07

warto zainwestować w inhalator, ne jest to droga sprawa a przydaje sie , sami niedawno odryliśmy plusy posiadanai inhalatora, dzieki inhalacjom z budixonu neb w koncu udało nam się pozbyc kaszlu u dziecka, a nic innego nie pomagalo, kaszel jak się przyczepil tak się odczepić nie chciał, mamy jeszcze badania w kierunku astmy zrobić, ale z inhalatorem się zaprzyjaxniliśmy, przy katarze tez mozna robic inhalacje

krak
Posty: 23
Rejestracja: 11 lut 2018 16:14

Re: Zdrowie dziecka

Post autor: krak » 11 lut 2018 17:29

Jak wiemy, dzieci nie zbyt chcą jeść warzywa i owoce, wiec powinniśmy z tym sobie jakoś radzić i podawać im witaminy, o których dużo można się dowiedzieć z artykułu http://www.fitnesswomen.pl/witaminy-dla-nastolatkow/

88Mamusia77
Posty: 52
Rejestracja: 12 gru 2017 22:43

Re: Zdrowie dziecka

Post autor: 88Mamusia77 » 13 lut 2018 23:38

Ja bym radziła więcej spacerów i aktywności fizycznej, a nie szprycowanie dziecka lekami.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Rodzicielstwo”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość